Thursday, April 5, 2007

felt like...

menulis blog dlm malay.

sbg seorg rakyat Msia saye rase sudah tiba masa utk saye menulis blog dlm bahasa negara saya..

kini sudah hampir 2 sem aku kat spura. kian menghampiri finals.. semua nampaknye lebih bagus berbanding ngan sem lalu, tp semuanye belum tentu sebelum peperiksaan yg sebenarnye dihadapi. harap2 bukannya perasaan dan fikiran yg mencemari persepsi dn visi sebenar aku bagaikan awan gelap menyelubungi gunung-ganang. harap2 aku tidak menggetar dlm dewan peperiksaan. keadaan yg agak sejuk dan amat mencemaskan tu tidak menolong sial; ia hanye menambah kegabraan saye.

tapi dalam hampir2 2 semester nih aku dah berkawan dgn byk org, kbyknnya dari MSL. kawan spt chuin, siewyik, james, kelvin, syen, chau chau, kai lin, john, chubs dan byk lagi telah menerangi kehidupan saye di singapura yg setidaknya boring.

aku akan menghancurkan bahan bahan MLE...

modul MLE ini...saya mesti skor...sekurang2nya A-..

dapatkan kuasa sejati dari Tuhan... :) saya ingin mencuba sedaya upaya dan menempatkan kepercayaan saye pd Tuhan.....

kwn2 jom berjuang bersame2, tiada cabaran yang terlalu tinggi utk kite, tiada halangan yg kite x boleh lepas....jom........

No comments: